poniedziałek, 30 czerwca 2014

Ogrodniczki

Witajcie moi drodzy, co tam u Was?
U mnie wiele zmian, na plus oczywiście...
Poprawiłam swoją formę sportową- już biegam 6 okrążeń dookoła boiska a nie 2 z wielkim trudem.
No i ćwiczę z Mel B w domu 3-5 razy w tygodniu. 
Straciłam już 1,5 kg i oby tak dalej <3

A dzisiaj na blogu zagości stylizacja na luzie- czyli mój ulubiony styl.
Ogrodniczki w roli głównej, do nich klasyczna biała koszula z krótkim rękawem i butki nude na obcasie. Do kompletu futrzana torba i stylizacja gotowa. 

Podoba się? 

Na sobie: 
Ogrodniczki: Primark
Koszula: second hand
Torba: River Island

Zdjęcia robił mój 13- letni syn <3












3 komentarze:

  1. 13 letni syn? Wyglądasz strasznie młodo! Tak trzymaj! :))
    Świetne ogrodniczki, super w nich wyglądasz :))
    Pozdrawiam i zapraszam: http://tinalis-creations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, super wyglądasz i super bizuteria do tego. Torba tez super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tych ogrodniczkach ;)

    OdpowiedzUsuń