sobota, 16 lutego 2013

Jeszcze coś o mnie

W sumie bardzo mało napisałam o sobie, krótko i zwięźle ale dla tych którzy zaglądają tu do mnie dodam coś więcej.

Jestem mamą 2-ch chłopaków, obydwoje już w wieku szkolnym a do mnie ciągle nie dociera jak ten czas ucieka.

Od 16 roku życia pracowałam jako modelka i marzyłam o tym aby być fotografem, realizować sesje zdjęciowe, być dalej w tej branży.
I w wieku 30 lat udało mi się spełnić to marzenie i stało się moją pasją.

Zdjęcia mojego autorstwa można obejrzeć na 


Oraz na Facebook: ESISTO Fan Page

Jeszcze w zeszłym roku udało mi się "zaliczyć" dwa pokazy mody już jako emerytka w modelingu.
Co było śmieszne pracowałam z dziewczynami o połowę młodszymi ode mnie:-)

Będę się na blogu dzieliła swoimi pasjami czyli modą oraz fotografią i mam nadzieję iż spodoba się Wam u mnie:-)

Zdjęcia z pokazów z zeszłego roku:

Otwarcie pokazu na uczelni WST - to coś w kapturze to ja

oraz pokaz VOLVO w kreacji Michała Starosta - również otwarcie pokazu


Nie wiem dlaczego, ale byłam najstarsza na obu pokazach i je otwierałam oraz zaczynałam finały:-)
Można by pomyśleć "stara ale jara", hahaha

Pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy to czytają:-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz